Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Monday, May 30, 2011

Gambar ni buat saya panasssss..!!! Rasa macam nak hunus keris jer...!!!




Panaaasss je hati saya tengok gambar-gambar yang saya perolehi dari sini..! Rasa nak terajang orang keluar rumah pun ada. Rasa nak kasi penampar pun ada. Rasa nak pijak kepala orang pun ada..!!!

Melihat gambar di atas, apa pendapat anda? Nak buat apa dengan Nga ni?!!!

11 comments:

Ular Menyusur Akar said...

Seorang lagi buat ugutan bunuh, he...he..

Memang kurang ajar. Macam tu nak jadi pemimpin kepada orang Melayu. Baru sampai Malaysia ke dia tu. Atau tak pernah campur orang Melayu. Bangsat.

Anonymous said...

Pernah satu ketika dahulu anak Sultan naik rumah orang pakai kasut, di tegur tuan rumah tentang adap orang Melayu, dengan tersipu-sipu anak Sultan ni turun bukak kasut. Cina kapir ni buat selamba je naik rumah orang pakai kasut. Bodoh punya apek.

Anonymous said...

Macibai Ang-Ang Babi Tonyok sekor ni jijik kot masuk rumah Melayu.

Anak Haram punya Babi.

Anonymous said...

Tak apalah... nak buat macamana.... tuan rumah pun nampaknya rileks je sbb dpt duit. Wp tak suka tp disebabkan duit dia buat2 tak nampak.

Anonymous said...

suatu hari nanti achong akan masuk dalam MASJID bagi derma tanpa buka kasut. orang MELAYU jika dapat duit dia akan terus lupa diri. sudah ada sejarah yang telah berlaku di selangor dulu. begitu lah hakikatnya demi POLITIK mereka lupa antara haram dan halal.orang kapir menjadi saudaranya sementara MELAYU ISLAM dikafirkan.
APAKAH BILA SOALAN KUBUR NANTI IA AKAN MENJAWAB begini........ kit siang, guan eng, karpal dll adalah saudara ku. tenung dan renung wahai orang orang melayu ISLAM tak kira dari mana MAZHAB POLITIK mereka

Anonymous said...

suatu hari nanti achong akan masuk dalam MASJID bagi derma tanpa buka kasut. orang MELAYU jika dapat duit dia akan terus lupa diri. sudah ada sejarah yang telah berlaku di selangor dulu. begitu lah hakikatnya demi POLITIK mereka lupa antara haram dan halal.orang kapir menjadi saudaranya sementara MELAYU ISLAM dikafirkan.
APAKAH BILA SOALAN KUBUR NANTI IA AKAN MENJAWAB begini........ kit siang, guan eng, karpal dll adalah saudara ku. tenung dan renung wahai orang orang melayu ISLAM tak kira dari mana MAZHAB POLITIK mereka

Anonymous said...

Tuan rumah tiada masalah, yang kamu semua mengamok apa pasal. bila melayu susah mana pi batang hidong hampa, pi hisap dadah ka, gam ka. itu yang kamu mahir. dok besarkan isu yang kecil tu nak tunjuk hiro ka ? poorah

PahlawanBumiAdat said...

mangkok bonggok mana yang bagi komen ini isu kecik tu. isu kecik tengkorak ko !!! itu rumah orang Melayu ... paham !!! mesti la orang Melayu lain terasa ... cuba itu rumah ko ker rumah mak bapak ko ker ko biar je ker ?????? bodoh !!!!!

Anonymous said...

duit duit dimana kau duit. aku rasa nak tembak je lancau tu...

nurul93 said...

xde adab langsung..mesti tuan rumah tu terasa dgn perbuatannya

Anonymous said...

bodoh la... sape yang cakap isu kecik tu mmg bangang tak de otak.... cuba rumah ko ada org bawak masuk kambing ngn lembu... ko rasa bersih ke tak? mak cik tu pon xpakai kasut... hormat la.... aduyai... sekolah dulu tak belajar moral ke? ke tak lepas spm ni?

Bila Kak Su Bersuara... Heh!