KedahNews.com

GEGARRR..!!! PERSOALAN "MAT SABU SYIAH?"

Tuesday, February 22, 2011

Tu diaaaa..!!! Punya la mahal..!!!!!


Mak datuk aiihhhhh..!!! Punya la mahal!!!!! Nak makan semeja dengan Pk Syiekh Peliwat Tegar ni kena bayar sampai RM10,000! Perghhhh..!!! Hebat betul!

Baru-baru ni ada majlis makan-makan di antara facebookers & PM. Free je!!! Tak payah bayar sesen pun! Tu PM tu bebbbb...sapa Anwar nak dibandingkan dengan PM! Peliwat dengan Perdana Menteri, jauh beza tuuu...

Macam ni ke pemimpin "harapan rakyat"? Ini bukan "harapan"...ini "PELINGKUP" namanya! Nak makan semeja pun nak kena bayar? RM10,000 pulak tu!!! Apa daaaa...


Sumber: MPP.

2 comments:

kuchingitam said...

salam perjuangan,

blog yang menarik,isu yang di paparkan membuka minda.mohon untuk link kan blog saya ke blog tuan.
Semoga dapat meneruskan perjuangan yang sebenar di alam maya.

tq

Muhamad Hamirul said...

itulah dia . hidup dia semua nak dipenuhi dengan duit .