KedahNews.com

GEGARRR..!!! PERSOALAN "MAT SABU SYIAH?"

Sunday, February 13, 2011

Mana Nasruddin Tantawi..?!!! Mana..?!!! Manaaaa..???!!!!!




Mana Nasruddin Tantawi? Mana?!!! Mana perginya Dewan Pemuda PAS??? Mana perginya Aduka Taruna? Mana blogger-blogger PAS yang selama ini berdegar-degar bergebang mahu membina daulah Islamiyyah?!!!

Sebelum ini, kamu semua bercakap bagai halilintar membelah bumi. Mengkafirkan umat Islam lain bagaikan kamu seorang saja yang lebih Islamnya. Mana kamu pergi? Apa yang kamu nak buat sekarang apabila kemungkaran itu berada betul-betul dihadapan mata kamu???

Pendedahan bekas blogger Kickdefella yang pernah menjadi budak suruhan Husam Musa begitu memalukan Tok Guru kamu. Sangat memalukan! Lebih memalukan daripada pendedahannya tentang penyelewengan anak menantu dan kroni-kroni Kerajaan PAS Kelantan.

Sila lihat di sini, di sini dan di sini!!!

Apakah kamu semua penganut agama PAS buta kayu??? Jika sebelum ini Nasruddin berikrar untuk mengumpul 100,000 askar Dewan Pemuda PAS untuk menyerang Genting Highlands, kenapa kini tidak pula kamu mengambil tindakan terhadap kemungkaran yang terjadi 500 meter dekatnya dengan pejabat Tok Guru kamu itu? Apakah Tok Guru kamu itu belum mengeluarkan "wahyu" untuk kamu semua bertindak???

Nah! Bukti dan lokasi sudah didedahkan dihadapan mata. Apa yang kamu tunggu lagi? Bertindaklah! Jika tidak, aku akan gelar kamu sebagai "Dewan Pemuda Pondan PAS"!!! Kamu rela dipanggil begitu???

3 comments:

Anonymous said...

mana bolih ambik tindakan benda2 camni yang berlaku kat kelantan...
pelacuran dan perjudian tu adalah sumber kekayaan nik ajis dan pemimpin2 ugama pas.
terengganu ada hasil minyak..
kelantan ada hasil lendir...
hidup pas....take beerrrr..
KAHHHH......KAHHHHHHH...KAHHHHH...
kat selangor telor hasan ali dah kena buang...
pondan pun ada telor...

harap khalid gereja...dah lama dia murtad...

Anonymous said...

n.ajis tengah main la sama macam nasrudiin. membontot each other. satu buntut tua satu buntut tak basuh.
eee

Anonymous said...

nak undi punya pasal, tak kiralah undi dari sesiapa pun. syaitan pun pas boleh jadikan kawan.