KedahNews.com

GEGARRR..!!! PERSOALAN "MAT SABU SYIAH?"

Friday, August 7, 2009

3 Orang Yang Memang 'BIADAP"!!!




Muka aku dah merah! Bengang, marah dan geram tahap maximum! Tiga orang pemimpin politik Pakatan Rakyat memang kurang ajaq! Ronnie Liu, Loke Siew Fok dan Jeff Oi. Rasanya kalau ketiga-tiga ekoq ni ada kat depan aku, memang depa dah kena penampaq jepun. Rasa nak terajang depa masuk laut pun ada! Aku tak kisah la aku kena 10 biji penumbuk dari depa, tapi aku mesti bagi sebijik kat depa! Aku betoi-betoi tak puas hati!

Si Ronnie tu dah macam taiko pulak kat Selangoq. Aku pun tak tau apa yang rakyat penyokong Pakatan Rakyat sayang sangat kat Ronnie tu. Si Khalid tu siap bela lagi si Ronnie. Ada ka patut dia halang PBT bertugas? Dulu ugut PBT tak bagi tutup "pub" kat area pengaruh dia, lepaih tu dia suruh PBT Selangoq pulangkan balik botoi-botoi arak yg dirampas! Memang cilaka la lu Ronnie. Dasar tak sedar diri! Dah dapat kewarganegaraan, berani pulak langgaq undang-undang! Salah guna kuasa! Apa kepentingan arak-arak tu kepada majoriti rakyat? Bodo tak kena gaya. Macam tu punya perangai pun penyokong Pakatan Rakyat pilih jadi pemimpin depa ka? PAS pun dah menyesal dahhhh...siap berkempen lagi mintak Ronnie letak jawatan. Tapi si Khalid gagap tu pi "backing" la pulak! Ternyata PKR takut kat DAP, PAS pulak tak dihormati langsung! Itu pun Nik Aziz nak buat sahabat ka??? Khuaaaakkk ptuiiihhhh..!!!

Jeff Oii ni lagi la melampau! Ada ka patut dia hina Islam??? Hangpa buleh sabaq ka bila si mangkuk ayun ni kata undang-undang syariah tu "extreme"? Kurang ajaq sangat la tu! Aku heran bila puak-puak PAS yang dok dalam Pakatan Rakyat ni buleh buat-buat bodo. Takut ke nak bela Islam? Hari tu sembang berdegaq-degaq nak laksana hudud! Tapi bila undang-undang syariah Islam tu dihina oleh si Jeff ni, sekoq pun tak bersuara. Terkedu! Sekurang-kurangnya, panggil la si Jeff tu mengadap Harun Taib or Ustaz Taib Azamuddin...kasi tarbiyah sikit la! Tapi jangan dok bawak pi jumpa Nik Aziz pulak, nanti dia kata si Jeff Oii ni "dipihak yang benar" pulak! Maklum la...politik lebih penting baginya berbanding Islam! Aku seru kepada umat Islam di Malaysia, desak si Jeff Oii ni tarik balik kenyataan dia, letak jawatan atau nyah dari bumi Malaysia ni! Memang celaka ini orang!

Ni pulak si Loke Siew Fook, ahli Parlimen Rasah. Si Loke ni dah maki hamun Ustaz Ridhuan Tee Abdullah just pasai Ustaz tu mempertikai isu "anak luar nikah" Teoh Beng Hock. Si Loke ni maki Ustaz tu macam-macam. Zulkifli Nordin tak bagi chance, dia tibai si Loke ni kat blog dia. Hehehhe...Loke terus "delete" blog dia tu. Tapi melalui blog YB Zul, dia sempat ambik beberapa petikan yang memang menunjukkan bahawa Loke dah maki hamun Ustaz Ridhuan Tee, bahkan menghina Islam! Antara contohnya ialah...

"Who is this bastard of a Mohd. Ridhuan"
(siapa anak haram Mohd. Ridhuan ini);
"What sort of fucking Dr. r u"
(Dr pu... apa awak ni);
"Has everything be reduced to your fucking religion (iaitu Islam)"(Apakah semua mesti menurut agama (iaitu Islam) pu... awak itu);
"R your parents still alive mohd ? If they r not, their bones must be rattling in their graves,if they r they must be hiding in shame to know that a son they brought into the world is now considered a bastard by every non muslim n also by real muslims"
(Apakah ibubapa kamu masih hidup Muhammad? Kalau sudah mati, sudah tentu tulang mereka berantakan didalam kubor, kalau masih hidup, tentu mereka bersembunyi dengan penuh malu yang anak lelaki yang mereka lahirkan dianggap anak haram oleh setiap bukan Islam dan Muslim);
"They would b happier now if they had flushed u down the toilet when u were born".
(Sudah tentu mereka (iaitu ibubapa Dr. Ridhuan) akan bergembira kini jika mereka mengepam awak (Dr. Ridhuan) kedalam lubang tandas semasa dilahirkan);
"U have tainted your family with your stupidity for monetary gain. Your conversion was not through conviction, it was with an ulterior motive".
(Awak telah mencemar nama keluarga awak kerana kebodohan mendapatkan habuan duniawi. Kemasukan awak kepada Islam bukan kerana keyakinan, tetapi kerana niat tidak baik);
"As for your children they won’t be carrying your name. They will be ahmad bin abdullah or something akin to that. 2 generations down they will be saying “I don’t know who the fuck my grandfather is. He was an arsehole who brought shame to the family”. They will be like bastards who can’t trace a family history".
(Bagi anak-anak awak pula, mereka tidak akan mewarisi nama awak. Mereka akan menjadi ahmad bin abdullah atau yang sewaktu dengannya. Dua generasi lepas itu mereka akan berkata, "saya tidak tahu siapa pu... datuk saya. Beliau adalah pu... yang telah memalukan keluarga". Mereka akan menjadi saperti anak haram yang tidak dapat mengesan salasilah keluarga mereka).
"If u can be the president of the chinese muslim association I shudder to think what the other chinese muslims r like………? Thieves, robbers, criminals or some other unsavoury characters".
(Kalau awak (Dr. Ridhuan) boleh menjadi presiden Persatuan Muslim Cina, saya tidak tahu apa jenis cina muslim yang ada......?Pencuri, perompak, penjenayah atau penyangak)
.


Memang celaka la si Loke ni! Aku dengan ini secara rasminya membela Ustaz Ridhuan Tee atas nama Allah dan kebenaran yang cuba ditunjukkan oleh Ustaz. Dan aku mengutuk dan menggesa supaya umat Islam di Malaysia dan seluruh dunia mengambil tindakan terhadap Loke!

Hangpa buleh tahan lagi ka provokasi yang puak-puak pemimpin Pakatan Rakyat ni terhadap umat Islam dan agama Islam itu sendiri di Malaysia ni? Baru jadi Ahli Parlimen dan ADUN dah tunjuk belang depa masing-masing. Itu belum pegang "kuasa" lagi. Nanti bila dah pegang kuasa, silap-silap dia buat Malaysia ni macam Israel. Dah jadi Bosnia no.2 pulak la Malaysia ni...Melayu merempat kat tanahair sendiri. Anak cucu kita minta sedekah di bumi sendiri. Tanahair pulak tergadai! Hangpa mau ka lagu tu???