KedahNews.com

GEGARRR..!!! PERSOALAN "MAT SABU SYIAH?"

Thursday, April 30, 2009

Brader Anwar Urut Kat Siam!


Ini adalah gambaq Anuar Ibrahim masa dok sebok berkempen untuk Bukit Selambau hari tu...Orang lain dok sebok berpanaih berhujan berkempen kat Bukit Selambau...dia best2 ja pi urut kat Siam...baguih dok ada la...yang teruknya puak2 PKR yang di"keldai"kan dan di"kuda"kan oleh De Facto mengarut depa ni...hampeh betoi!

Yang botak tu pompuan yang urut...si Anwar pulak "lelaki" yang urut! Maklum la...kalau pompuan yang urut Anwar nanti depa kata Anwar kaki "betina" pulakkkk...tak "Islamic" katanya...itu mungkin jawapan Anwar bila disoal media tentang hal ni...

Padahal...rasa2nya si Anwar Al-Juburi ni lebih suka di"urut" oleh lelaki...heheheh...nak tau pasai apa? Pi tanya Mat Sabu la...dia dulu yang dok gatai tuduh si Anwar ni...dan dialah "pioneer" yang bagi gelaran "Al-Juburi" kat Anwar ni dulu...kan? Tak pun pi tanya geng MCKK batch dia dulu...atau pi tanya TS Sanusi...tak pun Si Azizan...tak pun...paling latest ialah Saiful "the coffee boy"!

p/s: bukan aku yang kata...depa yang kata noooo...hehehhe...

8 comments:

akusayangumno said...

syoknya.....uih tang mana hang dapat gambaq ni?

Dia ni sebenaqnya lelaki jiwa kacau yang gila publisiti dan dia ingat ahli politik ni sama taraf dengan selebriti.....baca blog aku.

DukeOfUMNO said...

Hehehehhe....ada laa...nanti aku cerita kat hang kat Cinta Sayang esok malam...hehehhe...

Anonymous said...

UMNO dah karam bro!.. jangan dok sibuk hal org. Pi selamatkan diri sendiri dulu.

DukeOfUMNO said...

Hehehhe..Karam? Karam Singh Walia ka? Hehehhehe...nak tanya sikit ni...

Parti mana yang dok memerintah sekarang ni? PAS? PKR? DAP? hehhhe...PM kita tu skang ni parti mana aaaa..??? hehehhe...terima la hakikat...

Selagi hangpa tak "celik"kan hati, salgi tu la hangpa akan terus di"sodom" oleh Al-Juburi...hehheh...hang pi la balik jaga anak bini hang sebelum hakk2 depa tergadai oleh pengkhianat Juboq tu...hehehhe...

Anonymous said...

Tu dia bro,awat dapat gambar menerap,dapat gambaq yang dok telentang pun syokkkk juga...

depa kata UMNO dah karam bro,yang dah jumud akai saja yang kata lagutu,sebab depa tak gheti nak pikiar yang mana kaca dan yang mana permata,depa ingat mottan depa saja yang manih,mottan orang masam......

kalau ada gambar sian......tengah dok tu....lagi syokkkkkkk bro...

UMNO- DI MANA? said...

Kalau sayang sangat kat bangsa sendiri, Melayu kena bersatu. Marilah kita menoleh keputusan Pilihanraya 1969.
Jumlah Kerusi 144
UMNO 52
Pas 12
Jumlah Kerusi Melayu = UMNO + PAS
Jumlah Kerusi Melayu = 64
% Kerusi Melayu dalam Parlimen
= 64/144 X 100% = 44.44%
Melayu menguasai hanya 44.44% kerusi Parlimen.

Adakah kedudukan Melayu selamat? Andaikata idea LOMPAT PARTI Anuar Ibrahim itu wujud pada tahun 1969, siapa PM kita?

Andaikata pula 2/3 Ahli Parlimen terdiri dari bukan Melayu dan PM pada waktu katakan Anuar Ibrahim, adakah dia mampu menyekat permintaan bukan Melayu untuk memansuhkan hak-hak keistimewaan orang Melayu, Raja-Raja Melayu, Agama Islam tidak lagi jadi agama persekutuan. Adakah Melayu pada ketika itu mampu menyekat dari pekara-pekara ini berlaku?

UMNO dan PAS sahaja parti dalam Malaysia ini kalau di ikut dari segi Perlembagaan yang mana keahlian dari orang Melayu.

Tampuk pemerintahan mesti di tangan Melayu dan Ahli Parlimen & Ahli Dewan Undangan Negeri mesti orang Melayu sekurang-kurangnya 7/12 mesti orang Melayu. Barulah KETUANAN MELAYU ada sedikit JAMINAN.

Melayu kena bersatu, samada suka atau tidak. Buatlah macam mana pun BOTTOM LINE kena bersatu.
Ini bukan soal perkauman, ini soal tanah air ini milik orang Melayu.
Pejuang kemerdekaan adalah orang Melayu. Yang menetang Residen British di Perak adakah orang cina. Keturunan Ngeh adakah menentang Birch?
Keturunan Lim Kit Siang kah yang menetang penjajahan?
Bagi menjamin ketuanan Melayu di tanah air ini, MELAYU KENA BERSATU!!

Kajilah sedikit, ada kawasan majoriti orang cina. Mereka tidak perlu undi dari kaum lain untuk menangkan calon dari bangsa lain. Kaum cina sudah nyata boleh menguasai beberapa kawasan DUN (kawasan parlimen masih dalam mencari data).

Jika FENOMENA ini merebak dan di campur pula dengan Melayu alah dengan RM, tidak mustahil mereka dapat menguasai 2/3 dari kerusi parlimen.
Pada ketika ini, mampukah suara Melayu di dalam Parlimen untuk menyekat dan menghalang dari hak-hak Melayu, Raja-Raja Melayu dan lain-lain keistimewaan Melayu di gubal dan seterusnya di nafikan.
Jangan lupa bagaimana Francis Light menipu Sultan Kedah, yang mana mahu memberi perlindungan ketenteraan kepada Kedah. Yang mana akhirnya Seberang Perai dan Pulau Pinang jatuh ke tangan British.

Maka berwaspadalah umat Melayu khasnya dengan senyuman manis Lim Guan Eng dan cina yang boleh baca ayat Quran sewaktu kempen Bukit Gantang.

UMNO- DI MANA? said...

TQ, belanja minum semalam.

red rooster said...

Salam bro,
Dgr kata ada perjumpaan blogger utara. Ada apa2 cerita baguih ka yg boleh dikongsi? Sekali sekala lawati blog saya. Tq.